תהליך עבודת המיתוג

תהליך עבודת המיתוג

מיתוג עסקי BRANDMASTER, עמרי קלינברגר

תהליך העבודה המובנה, נסמך על הניסיון העולמי בתחום השיווק (לגישת אל ריס, גדול אנשי השיווק).

 

יתרונה של BRANDMASTER על פני חברות מיתוג עסקי או עיצוב גרפי אחרות, הוא שיטת המחקר השיווקי שפיתחנו. ובפירוט:

 

שלב א. מחקר שיווקי מקדים

שיווק ללא מחקר שיווקי, משול ליציאה לדרך ללא מצפן.

 

המחקר ייצור קריאת כיוון מדויקת לטווח ארוך, לכלל השיווק שלך.

ייחודה של השיטה שלנו הוא בבדיקת תת-המודע של בעלי המותג, באופן לא מילולי ופשוט (ולא כואב בכלל).
בדיקה זו הכרחית ליציבות והצלחת המותג לאורך זמן.


המחקר כולל:

- היכרות מעמיקה עם חברתך והמוצר או השרות שלך.

- בחינת השוק והמתחרים שלך.

- בחינת קהלי היעד שלך.
- הגדרת חזון בעלי המותג, לטווח ארוך (מודע ותת-מודע, לחץ לפירוט).


שלב ב. מיתוג

מתוך הבטחה ללקוח שניסחנו במחקר השיווקי נגזור את כל ביטויי המותג, למשל:

שם המותג, סלוגן, עיצוב לוגועיצוב אתר אינטרנט, עיצוב קטלוג, עיצוב אריזות, נקודת מכירה...

 

המותג הוא הכלי התחרותי העיקרי של העסק, כי בניגוד למוצר או לשרות – מותג שנחשף לקהל, קשה מאוד להעתקה (אפשר להעתיק את המשקה "קוקה קולה" אך לא את המותג).

 

שלב ג. פרסום

ניסוח המסר המכירתי הנכון ביותר בנקודת הזמן הנתונה (תוך חיזוק המותג ולא חריגה ממנו).

רק אח"כ - מתן פתרון קריאייטיב עוצמתי ומדויק למסר זה, ראה דוגמאות בעמוד עבודות פרסום

ולבסוף - החדרת מסר זה לקהלים הנכונים תוך שימוש בערוצי הפרסום היעילים ביותר.