לקוחות BRANDMASTER ממליצים:

logo1

זוהר אזולאי, מזכיר "אלקו אנרגיה ותשתיות":

חברת אלקו בחרה בחברת BrandMaster לשני תהליכי מיתוג: "אנרקו"  ו- "אלקו אנרגיה ותשתיות".
אציין לשבח את חברת BrandMaster על רצינותה ומקצועיותה הבלתי מתפשרת וכן על היצירתיות ברמה הגבוהה ביותר.
אנו מרוצים מאוד מהמיתוג החדש ובטוחים שילווה אותנו עוד שנים רבות. 

logo2

שירה אהרונסון, סמנכ"לית שיווק:

עמותת מטב נעזרת בשירותי BrandMaster מיתוג ופרסום מאז שנת 2007.
ברצוני לציין את השירות האישי שקיבלנו ובמיוחד את היכולת לספק פתרונות מקצועיים, יצירתיים ומהירים בתחומי המיתוג והפרסום. 

logo3

שחף מנשה, מנכ"ל:

חברת סינטטיב בחרה ב- BrandMaster לביצוע מהלך שיווקי מלא: ניתוח שיווקי של שוק הדשא הסינטטי, מיתוג החברה ומוצריה, אתר האינטרנט ועוד תכנים שיווקיים ייחודיים.
ברצוני לשבח את עמרי על אמינות, מקצועיות, יצירתיות ויעילות ברמה הגבוה ביותר.

לקוחות ממליצים
 מיתוג עסקי ואישי, רענון מותג, מיתוג מחדש

מיתוג עסקי ואישי, רענון מותג, מיתוג מחדש

מיתוג עסקי BRANDMASTER, עמרי קלינברגר

לאחרונה נפוץ השימוש בשמות שונים להבדלה בין סוגי מיתוג שונים.

מהי המשמעות השיווקית של כל אחד מהם?

 

קודם כל הבסיס - מיתוג
מיתוג הוא פעולת יצירת המותג - כלי שיווקי שמשמעותו: ההבטחה המייצגת מוצר או שירות בתודעת הלקוח.
למשל: הבטחה בשם "נייק" גורמת לנו כלקוח לצפות לנעליים בעלות אופי מסוים.
ואילו הבטחה בשם "טימברלנד" גורמת לנו כלקוח לצפות לנעליים בעלות אופי אחר לגמרי.

 

מיתוג עסקי בניגוד למיתוג אישי
מיתוג עסקי הוא בעצם מיתוג, על כל המאפיינים שצוינו, רק בהדגשה על ייעודו העסקי ( מיתוג חברה , מיתוג מוצר או שירות).
מיתוג אישי הוא יישום הכלי השיווקי המכונה מיתוג לקידומו של אדם, למשל מועמד פוליטי.
במקרה זה הלקוח (הבוחר) איננו מכיר אישית את המועמד אלא את ההבטחה שלו לבוחרים כפי שהבין מהתקשורת.
המתחרים הם המועמדים שמולו. קהל היעד העיקרי יכול להיות קבוצת מתלבטים מסוימת.
וביטויי המותג הם לדוגמה: שם המותג ("ביבי" למשל), סלוגן ("טוב ליהודים"), שפה ויזואלית (אריק שרון, למשל, צולם בשדה, בבגדיי רועה ובידיו כבש. ברצינות...).

 

רענון מותג
עבור מוצרים ושירותים רבים נעשית מדי פעם פעולת "מתיחת פנים" או רענון מותג.
המהות השיווקית של פעולה זו היא שמירה על אותה הבטחה ללקוח (המותג הקיים),
אך רענון שפת המותג מבחינה ויזואלית ומילולית למשל, ליצירת תחושה שהמוצר או השירות מתקדמים ברוח הזמן (התקדמות טכנולוגית, שירותית, אופנתית וכדו').

 

מיתוג מחדש
זוהי כבר פעולה שיווקית משמעותית בהרבה מ- רענון מותג.
מיתוג מחדש נעשה כאשר ההבטחה הקיימת ללקוח (המותג הקיים) איננה מספקת עוד.
במקרה של צורך כזה נבדוק מהיסוד את ההבטחה - האם היא עדיין מייצגת נכונה את המוצר או השירות? כמו כן נבדוק את מעמדו של המותג ביחס למתחריו בשוק.

 

לאחר ניסוח מחדש של ההבטחה יכול להיות שנכון "לגזור" ממנה אפילו שם מותג חדש,
ואולי עיצוב לוגו, ניסוח סלוגן, עיצוב אתר אינטרנט וכו' חדשים.