פנה אלינו:

דוא"ל:  STUDIO@BRANDMASTER.co.il

 

טלפון:   073-7369258  / פקס: 050-8973316

 

כתובת דואר: ברנד מסטר / עין עירון 37910

כתוב לנו ונחזור אליך בהקדם:
אם אין חדש במוצר, פונים לחברת מיתוג

אם אין חדש במוצר, פונים לחברת מיתוג

מיתוג עסקי BRANDMASTER, עמרי קלינברגר

אדון בכמה מוצרי מזון קל, שנוצרו כולם במהלך מיתוג דומה, ע"י חברות שונות.

 

"קולה זירו" הופיע בנוסף ל- "דיאט קולה".
מסטיק "5" הופיע בנוסף ל- "אורביט" (שניהם של חברת רגליס).
"מנטוס 3D" הופיע בנוסף ל- "מנטוס".

 

אנסה לבחון מהלך מיתוג זה:
לחברה יש מוצר וותיק בחנויות, אשר "סובל" מתחרות גוברת עם הזמן, למשל המשקה שממותג כ- "דיאט קולה".
החברה מעוניינת להגדיל את מכירותיה, כמובן.
אולם אין לה, כרגע, חידוש אמיתי ברמת המוצר עצמו (משקה קולה דל קלוריות).
לכן היא מחפשת חידוש תדמיתי – ברמת ההבטחה ללקוח, הבטחה זו היא המותג.

 

יועצי מיתוג עסקי בחברה (או של חברת מיתוג חיצונית) מניחים שהמותג "דיאט קולה" נשי למדי וכנראה מביך לגבר לקנותו, אפילו שישנם גברים רבים המוטרדים מעודף קלוריות, כמובן.

וכך בונים מותג חדש – גברי, למוצר הישן, קולה דל קלוריות.

ניתן לראות את סימני ההיכר המקובלים של מיתוג גברי:
שם מותג טכני (המספר אפס, במקום המילה דיאט), רקע שחור, פונטים מודגשים וחדים, ותחושה כללית של עוצמה ואף טכנולוגיה.

 

שימו לב כיצד סימני היכר אלו מופיעים גם במיתוג של מסטיק "5" ו"מנטוס 3D".

 

לסיכום – אמנם המותגים חדשים, אך במוצרים כמעט אין חדש, כמו גם בתפישה השיווקית.
יש חברות מיתוג שייכנו תפישה זו – מעבר מים אדום (שוק תחרותי) לים כחול (נקי מתחרות), ע"י פתיחת קטגוריית מוצר חדשה.
ואם אין מוצר חדש, ניתן לעשות זאת ע"י מותג שהבטחתו ממוקמת באזור חדש בראשו של הלקוח.

 

אם כבר נגענו בעיצוב אריזות, אתם מוזמנים לעיין בעיצובים שלנו, בדף מיתוג מוצר.